Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Desátý ročník ankety Křišťálová Lupa - Cena českého Internetu odstartoval

Jubilejní desátý ročník ankety Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu je tady. Ode dneška až do 28. srpna může internetová veřejnost na webových stránkách ankety nominovat své favority, a to hned třemi cestami – klasickým hlasovacím formulářem, formulářem pro provozovatele projektů a speciálním formulářem pro kategorii Data-driven počin.

20. 7. 2015

Data-driven počin je zbrusu nová kategorie určená projektům, pro něž jsou big data klíčovou a strategickou součástí a posouvají se díky nim výrazně kupředu. Smyslem této kategorie je vybrat takové projekty, které nejlépe využívají data ke změně chování svých zákazníků či uživatelů. Garantem kategorie je Česká spořitelna, generální partner ankety.

Druhou novinkou je Cena popularity, kterou zaštiťuje T-Mobile, hlavní partner ankety. V ní bude veřejnost svými hlasy rozhodovat o nejoblíbenějším projektu. 

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
  • Cena popularity
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby 
  • One (wo)man show
  • Zájmové weby 
  • Zpravodajství
Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
  • Anticena
  • Data-driven počin
  • E-commerce inspirace 
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Osobnost roku 
  • Projekt roku
  • Veřejně prospěšná služba
  • Odborná porota je složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa. 

Pro vlastníky a provozovatele projektů je stejně jako každý rok připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Nominace probíhají od 20. července do 28. srpna. Finální hlasování veřejnosti proběhne od 16. září do 25. října, slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 19. listopadu v Divadle Archa.

Anketu Křišťálová Lupa 2015 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Jobs.cz, Kniha Zlín a mojeID. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovým partnerem je STRV

Pro bližší informace prosím kontaktujte: Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha

T: +420 277 004 630, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz 

Lupa.cz je již 16 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.