Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Unikátní nástroj dokáže sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích

Praha, 3. listopadu 2004 - Konzultační centrum Dobrý web (http://www.dobryweb.cz) začalo nabízet unikátní nástroj, který umí sledovat průběžné umístění webových stránek v českých a světových vyhledávačích. Tzv. „Position tracker“ představuje užitečnou zpětnou vazbu pro všechny tvůrce a majitele webů, kteří dbají na kvalitu internetového marketingu.

3. 11. 2004

Position tracker uživatelům umožňuje, aby sledovali úspěšnost svých projektů ve vyhledávačích. Každý uživatel do systému zadá webové stránky a klíčová slova, která chce ve vyhledávačích monitorovat. Podle zvolené periodicity (každý den, jednou za tři dny a jednou za týden) pak Position tracker klíčová slova ve vyhledávačích vyhledá a uživateli zobrazí nejen pozici jeho webů ve výsledcích vyhledávání, ale také umístění jeho konkurenčních projektů.

Monitoring zahrnuje většinu nejvýznamnějších vyhledávačů, které jsou pro tuzemské weby důležitým zdrojem návštěvnosti. Z českých jsou to portály Seznam, Centrum (vyhledávač Morfeo), Atlas a vyhledávač Jyxo. Ze zahraničních pak Google, MSN, Yahoo!, AOL a AllTheWeb.

Samozřejmě si uvědomujeme, že podobných nástrojů je na Internetu mnoho, přesto je však náš Position tracker v řadě věcí jedinečný. Je to především zaměření na naši republiku a jazyk, což mnoha konkurenčním projektům chybí. Proto monitorujeme i největší české vyhledávače a také Google rozlišujeme do třech verzí – vedle standardního sledujeme i české rozhraní a vyhledávání pouze v češtině. Každá tato verze totiž dává jiné výsledky, popisuje charakteristiky Position trackeru vedoucí Dobrého webu David Špinar.

position tracker

Ukázka: Detailní pohled na statistiky hledání konkrétního klíčového slova.

K dispozici jsou samozřejmě i historická data, takže si uživatelé mohou průběžně kontrolovat, jak ve výsledcích vyhledávání jejich weby postupují směrem k lepším pozicím, nebo naopak klesají dolů. Získávají tak neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak kvalitní je jejich internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače.

position tracker

Ukázka: Zobrazení historie umístění webu na dané klíčové slovo

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
David Špinar, vedoucí projektu Dobrý web
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 140 00 Praha 4
tel: 244 003 110, fax: 244 003 220, e-mail: spinar@dobryweb.cz

Dobrý web
Dobrý web je profesionální poradenské centrum, které spadá do skupiny projektů společnosti Internet Info, s.r.o. Specializuje se na poskytování konzultačních a analytických služeb v oblasti tvorby webových stránek, správy jejich obsahu, internetového marketingu a mnoha dalších oblastí, které s Internetem souvisí. Pro své zákazníky zpracovává studie, analýzy a audity témat, které mají za cíl přinést webovým stránkám maximální možný efekt, zvýšit jejich návštěvnost nebo účinnost, a tím i počet nových zákazníků a obchodní výkonnost. Na základě zjištění pak doporučuje potřebná vylepšení a nebo se na nich přímo podílet.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.