Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Internet Info

Staňte se naším partnerem a využijte všech možností spolupráce s námi

weby + eventy = bude se o vás vědět

Unikátní propojení médií a akcí

  • 2,7 milionu reálných uživatelů za měsíc
  • 22,7 milionu zhlédnutých stránek za měsíc
  • téměř 6 tisíc účastníků akcí ročně
  • 10 tisíc VIP kontaktů v databázi akcí

Dáváme internetu obsah

  • 20 let na trhu
  • jedna z nejstarších čistě internetových společností
  • 100% český management i vlastníci
  • důvěryhodný zdroj kvalitního a inspirativního obsahu
  • pořadatelé významných konferencí a prestižních akcí

Vedení společnosti

  • Marek Antoš
    ředitel společnosti
  • Ján Simkanič
    výkonný ředitel
  • Tomáš Krause
    produktový ředitel

Server o českém Internetu

  • 234 tisíc reálných uživatelů za měsíc
  • 1 milion zhlédnutých stránek za měsíc
 David Slížek šéfredaktor
Lupa.cz je server pro lidi, kteří nechtějí internet jen používat, ale taky o něm něco vědět. Analyzujeme hlavní trendy, vysvětlujeme a komentujeme aktuální dění, přinášíme původní rozhovory s hlavními hráči (nejen) českého online byznysu, ukazujeme vám zákulisí tuzemského internetu. Mobilní operátoři, online média, e-government, e-shopy, bezpečnost, poskytovatelé připojení nebo regulace – to jsou naše hlavní témata.

Jsme nezbytným zdrojem informací pro leadry českého internetu, decision makery, majitele firem, vyšší a střední management i zástupce státní správy.

Martina Pohořelická ACTIVE 24, s.r.o.
Na serverech Internet Info inzerujeme pravidelně už řadu let a s výsledkem jsme byli vždy spokojeni. Servery Lupa.cz, Root.cz, Slunecnice.cz a Podnikatel.cz jsou nezbytnou součástí většiny našich online kampaní především díky vyprofilované cílové skupině, která se dobře překrývá s cílovou skupinou ACTIVE 24. To se také náležitě promítá v doručené návštěvnosti a objemu konverzí, které nám spolupráce přináší.

Váš průvodce finančním světem

  • 1 milion reálných uživatelů za měsíc
  • 4 miliony zhlédnutých stránek za měsíc
  • 50 % meziroční nárůst počtu PV za měsíc
 Dalibor Z. Chvátal šéfredaktor
Měšec.cz v lednu 2018 oslavil 17 let své existence. Mám velkou radost, že se během těchto let stal důležitým a důvěryhodným partnerem pro každého člověka, který řeší své soukromé finanční, spotřebitelské, mzdové nebo daňové otázky.

Záleží nám na kvalitě informací pro naše čtenáře – spolupracujeme s ministerstvy, asociacemi, finanční správou, ČSSZ atd.

Zdeněk Kovář Fio banka, a.s.
Při výběru médií vhodných pro propagaci našich služeb sledujeme řadu kritérií, mezi jinými cílovou skupinu čtenářů a diváků, návštěvnost webu, dosah daného média a samozřejmě i jeho afinitu. Důležité je i postavení média ve své kategorii. Servery Internet Info pro nás představují vhodnou kombinaci všech těchto aspektů. Oceňujeme odbornost jednotlivých serverů, neustálý rozvoj vzhledu a UX webů a pro nás jako banku vhodnou cílovou skupinu čtenářů, kteří se zajímají o finance a bankovnictví. Proto se servery Internet Info spolupracujeme již řadu let.

Průvodce vaším podnikáním

  • 848 tisíc reálných uživatelů za měsíc
  • 2,9 milionu zhlédnutých stránek za měsíc
  • 7,5 tisíce fanoušků na Facebooku
  • 52 % meziroční nárůst počtu PV za měsíc
 Michael Hovorka šéfredaktor
Server Podnikatel.cz jako jediný poskytuje na internetu ucelený přehled informací pro podnikatele. Radíme začínajícím podnikatelům, sledujeme změny pro již zaběhnuté podnikatele. Zároveň monitorujeme jakékoli legislativní změny s dopadem na podnikání a nabízíme ty nejširší databáze informací, které jsou informačně hodnotné pro podnikatele i odbornou veřejnost.

Dlouhodobě spolupracujeme s mnoha odborníky, například s Hospodářskou komorou ČR, Asociací malých a středních podniků nebo Asociací podnikatelů a manažerů.

Jana Kvasnicová ByznysWeb.cz
Inzerce na Internet Info je pro nás obrovskou výhodou, zejména co se týče flexibility při objednávání formátů a výběru portálů. Perfektní zákaznický servis od uzavření objednávky až po předání podkladů. PR články z medií Internet Info jsou nezbytnou součástí naší marketingové strategie.

server o podnikání

nová akvizice v lednu 2018

Informace nejen ze světa Linuxu

  • 163 tisíc reálných uživatelů za měsíc
  • 1,7 milionu zhlédnutých stránek za měsíc

Jsme nejčtenější server pro vývojáře a IT specialisty

 Petr Krčmář šéfredaktor
Na Root.cz publikují odborníci pro odborníky. Nezaměřujeme se na běžné uživatele, kteří si vybírají počítačovou myš. Píšeme o serverech, sítích a počítačové bezpečnosti, tedy tématech určených profesionálům nebo nadšencům.

Spolupracují s námi:

Ondřej Filip
výkonný ředitel CZ.NIC
Pavel Satrapa
vyučující na Ústavu nových technologií a aplikované informatiky TUL
Ondřej Caletka
analytik komunikačních systémů CESNET
Pavel Tišnovský
vývojář Red Hat
Adam Golecký
technický ředitel NIX.CZ

Chytře na život

  • 683 tisíc reálných uživatelů za měsíc
  • 7,6 milionu zhlédnutých stránek za měsíc

Počet zhlédnutých stránek meziročně vzrostl 2,2krát

 Lenka Krbcová šéfredaktorka
Nejen láska, ale i zdraví prochází žaludkem. Proto na Vitalii spojujeme informace ze světa zdraví a dobrého jídla.

Patříme mezi TOP 3 servery v kategorii Zdraví

  • Spolupracujeme se specializovanými lékaři, výzkumníky, odborníky na výživu i dietology.

    Václav Koukolíček Tesco Stores ČR
    Spolupráce s webem Vitalia.cz je pro nás velmi přínosná a obohacující. Není to postavené na vztahu tady máte text a vydejte nám ho, spíše o hledání zajímavých námětů, identifikování trendů a následné redakční spolupráci, tak aby byl článek komplexní, čtivý a obsahově vyvážený. Těší nás i vzájemná oponentura při nejrůznějších tématech a pohledech na věc. Takto si představujeme konstruktivní spolupráci. Díky tomu jsme pak schopni témata uchopit zcela jinak, než je to běžné, a podívat se na problematiku třeba z jiného úhlu pohledu.
    Jana Šobrová BOIRON CZ
    S portálem Vitalia.cz spolupracuje naše společnost od roku 2012. Tento portál jsme si jako farmaceutická firma v prvé řadě zvolili díky kvalitnímu obsahu zaměřenému na téma zdraví a také z pohledu vysoké návštěvnosti v rámci obdobně zaměřených portálů. Během naší spolupráce jsme vyzkoušeli řadu reklamních formátů, ať již display formáty, soutěže či komerční články. Všechny kampaně průběžně i za celý rok společně vyhodnocujeme a upravujeme nastavenou spolupráci v návaznosti na naše aktuální marketingové cíle. Na naší spolupráci velmi oceňujeme milou komunikaci, otevřenost a spolehlivost, která nám umožňuje flexibilní a efektivní řešení našich kampaní.

Programy rychle a zadarmo

  • 871 tisíc reálných uživatelů za měsíc
  • 3,8 milionu zhlédnutých stránek za měsíc

Jsme největší server nabízející programy ke stažení

 Tomáš Filípek vedoucí projektu Slunečnice.cz
Společně s týmem administrátorů pracujeme od roku 1999 na tvorbě jednoho z nejstarších unikátních katalogů programů a her s důrazem nejen na české uživatele různých věkových kategorií. Všechny programy poctivě testujeme a snažíme se jejich nabídku rozšiřovat a každodenně aktualizovat. V průběhu vývoje jsme zprovoznili tolik poptávaný prodej softwaru a her v našem e-shopu. Za největší úspěch považuji zejména, pokud se na náš web uživatelé a zákazníci vracejí pravidelně.

Jsme zdrojem ověřených programů se zajištěným následným servisem. Každý, kdo hledá a potřebuje kvalitní softwarové vybavení pro svou práci a zábavu, přijde k nám.

Potřebujete zviditelnit vaši značku? Komunikovat pro vás stěžejní téma? Podpořit váš produkt? Vyberte si nejlepší řešení.

MarketVoice

místo pro brandový content marketing a pro témata, která chcete otevřít

MarketVoice si přečte 2,5krát až 5krát více čtenářů než standardní PR článek a jeho čtením stráví téměř dvojnásobný čas.

server čtenost doba strávená na stránce
MarkeVoice PR článek MarketVoice PR článek
Lupa.cz 2,40 1 1,18 1
Měšec.cz 3,86 1 1,86 1
Podnikatel.cz 5,22 1 1,55 1
Root.cz 4,59 1 1,26 1
Vitalia.cz 2,54 1 1,30 1

Background

kreativitě se meze nekladou - obalte celou stránku svým sdělením

Průměrné CTR u našich klientů

  • finanční instituce - 1,08 %
  • automobilky - 1,03 %
  • farmaceutické firmy - 1,24 %

Videorozhovor

úplně nový obchodně-obsahový formát na Lupa.cz vhodný k otevření diskuse na pro klienta klíčová témata

více než třetina diváků dodívá videorozhovor až do konce

Obsahový seriál

logické propojení klienta s klíčovými tématy, nezávislé redakční zpracování

  • více článků zabývajících se konkrétní tematikou
  • umožňuje se důkladně tématu věnovat, jít více do hloubky
  • redakční, vyvážené texty
  • zařazení PR článků přímo do seriálu
  • možnost rozhovoru či videorozhovoru s partnerem

tematický článek v seriálu si přečte až 10krát více čtenářů než standardní PR článek

Longform

  • jednorázová podpora brandu
  • samostatná stránka s různými formami obsahu: text, videa, grafika, zvuky, widgety atd.
  • výroba na míru klientovi, odborně pojatý, spíše základní přehled

Odborná poradna

  • na serverech Měšec.cz a Podnikatel.cz
  • zástupce klienta zodpovídá dotazy čtenářů na téma domluvené s redakcí, poradna zůstává v archivu serveru

Soutěž

propagace produktu či značky

Kristýna Bokstefflová Auto Podbabská
Se společností Internet Info spolupracujeme již několikátým rokem a už to vypovídá o naší spokojenosti. Zabýváme se prodejem vozů v Praze, a v této oblasti podnikání je konkurence poměrně vysoká. Proto se snažíme naše marketingové aktivity cílit efektivně, kvalitně a na vhodnou cílovou skupinu. V tom nám pomáhají právě profesionálové v online marketingu a společně se nám daří kampaněmi zvyšovat nejen povědomí o našem dealerství, návštěvnost webových stránek, ale i zájem o zpracování nabídek či přímo prodej nového vozu.

Oslovte účastníky našich konferencí

  • 40 konferencí
  • téměř 6 tisíc účastníků ročně
  • 450 přednášejících
  • 10 tisíc odběratelů newsletteru

Cena českého Internetu

jedinečná, prestižní anketa oceňující nejzajímavější projekty českého Internetu
  • 12 ročníků
  • 75 tisíc hlasujících
  • 400 VIP hostů na slavnostním vyhlášení
Jan Stanko T-Mobile
Rádi podporujeme odměňování těch nejlepších internetových projektů. Když už totiž máme ten nejrychlejší internet, chceme, aby se tam bylo na co dívat :-)

nejvýznamnější konference o českém Internetu
  • 12 ročníků
  • 400 účastníků ročně
  • 2 přednáškové sály
Pavel Krbec MTG
Czech Internet Forum považuji za jednu z mála akcí, kde máte možnost potkat takřka všechny lidi z českého onlinu.

největší koncentrace mediálních profesionálů na metr čtvereční
  • 10 ročníků
  • 570 účastníků ročně
  • 3 přednáškové sály
Kateřina Hrubešová SPIR
Je to konference o internetu, reklamě a médiích nejenom na internetu, ale i v běžném byznyse.

nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí vážně
  • 9 ročníků
  • 320 účastníků ročně
  • 2 přednáškové sály
Jan Vetyška APEK
E-Business Forum je pro mě nejdůležitější akcí roku, kde se potkávám s nejvýznamnějšími osobnostmi z e-commerce.
Tomáš Braverman Heureka.cz generální partner konference
Setkávání s partnery a kamarády z e-shopového byznysu, poznávání nových zajímavých lidí z branže, podnětné diskuse a výměny názorů vedené v kuloárech o coffee breacích, to je jedna z věcí, na kterou se každoročně na E-Business Foru těším.

unikátní propojení akademické sféry se zástupci komerčního sektoru a odborníky z byznysu
  • 7 ročníků
  • 350 účastníků ročně
  • 2 přednáškové sály