Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Bomba.cz – to nejlepší z videa na internetu

Právě dnes byl oficiálně představen nový komunitní videoportál Bomba.cz. Novinka, která doplňuje portfolio vydavatelství Internet Info o ryze zábavní server, nabídne svým uživatelům výběr toho nejlepšího, co kdy vzniklo v oblasti krátkého videa na internetu.

1. 7. 2008

Vydavatelství Internet Info spouští nový videoportál Bomba.cz. Jde o komunitní projekt zaměřený na jeden z největších fenoménů dnešního internetu – tedy na videoobsah, který je v tomto případě přizpůsoben zájmům a preferencím českých uživatelů.

Bomba-screenshot

Služba je založena na principu sdružování videí z nejznámějších videoserverů celého světa. Videa jsou externě přehrávána (neboli streamována) v okně přehrávače. To umožňuje jednoduchou obsluhu i lokalizaci obsahu speciálně pro české prostředí.

Bomba.cz je postavena na silném komunitním principu. Uživatelé prostřednictvím serveru mohou sdílet a hodnotit oblíbená videa, navazovat navzájem kontakty, posílat si vzkazy interní poštou a samozřejmě také diskutovat nebo chatovat. Specifickou službou je tzv. epicentrum, neboli automatizované sledování aktivit okruhu přátel. Systém uživatele informuje, jaká videa se komu líbí, či nelíbí, kdo přispívá do diskusí, jaká videa přidali do databáze ostatní a jaké jsou jejich další aktivity na serveru.

Kromě zábavních videí bude pro uživatele silným lákadlem také propracovaná databáze hudebních videoklipů, doplněných texty písní a přehledy interpretů. Chybět nebude ani hudební hitparáda s jednoduchým systémem hlasování.

Server Bomba.cz je prvním velkým projektem našeho internetového vydavatelství v oblasti komunitních služeb, často označovaných nálepkou Web 2.0. Koncept je velice jednoduchý – umožnit uživatelům, aby si na jedno místo shromáždili svá nejoblíbenější videa. Díky velkému pokrytí celosvětových zdrojů a primární orientaci na českého uživatele by to měla být ojedinělá služba, přibližuje základní myšlenku projektu Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

V rámci kampaně ke spuštění projektu je mimo jiné připravena soutěž ve znamení oscarové písně Falling Slowly. Každý, kdo přidá do databáze serveru Bomba.cz jakýkoli hudební videoklip, bude zařazen do slosování o vstupenky na koncert Markéty Irglové a Glena Hansarda. Ten se uskuteční v sobotu 2. srpna 2008 v rámci Mezinárodního hudebního festivalu v Českém Krumlově.

David Antoš

David Antoš, vedoucí projektu Bomba.cz

Vedoucím projektu a duchovním otcem celého konceptu serveru Bomba.cz je David Antoš, který patří k nejznámějším specialistům na nejnovější trendy v českém online prostředí. Jeho profesní zaměření se točí kolem témat jako jsou komunitní služby, video na internetu nebo trendy v oblasti e-komerce. V současné době studuje na Právnické fakultě a Institutu ekonomických studií UK. David Antoš je také autorem speciálního Bombablogu, který na adrese http://blog.bomba.cz/ přináší odborný pohled na problematiku videa na internetu, a pravidelným spolupracovníkem serveru o českém Internetu Lupa.cz.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

Bomba.cz

Bomba.cz je nový komunitní videoportál, který umožňuje sdružovat ta nejlepší videa z celého internetu na jednom místě. Svým uživatelům nabízí kvalitní videospoty a řadu doplňkových komunitních služeb. Ke zhlédnutí je aktuálně k dispozici přes 2 300 videospotů.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.