Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Data a inspirace: hlavní témata konference New Media Inspiration

Jak poznat svoji cílovou skupinu a efektivně analyzovat data? Jak připravit kvalitní, rychlou a čtenářsky zajímavou datovou žurnalistiku? Jak kreativně využít sociální sítě pro marketingovou komunikaci? To vše a mnohem víc čeká návštěvníky 2. ročníku konference New Media Inspiration.

3. 1. 2013

V sobotu 19. ledna se hlavní budova Filozofické fakulty Univerzity Karlovy už po druhé stane dějištěm celodenní odborné konference New Media Inspiration, určené nejen akademickým pracovníkům, ale i studentům, zástupcům komerčního sektoru a vůbec všem lidem zajímajícím se o nová média a s nimi související témata. Program přednášek bude rozdělen na dva hlavní programové bloky, z nichž první se zaměří na problematiku dat, jejich sběr, vyhodnocování, analýzu a efektivní využití. Tématem druhého programového bloku budou inspirace. Jednotliví přednášející představí své úspěšné projekty a inspirativní příběhy z praxe.

Konferencí budou provádět zkušení řečníci: Petr Koubský, analytik a publicista, Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, a Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filizofické fakultě Univerzity Karlovy.

Během dne se účastníkům konference představí řada řečníků, kteří mají několikaleté zkušenosti s novými médii, pracují s daty nebo stojí za zajímavými inspirativními projekty. Specialista na SEO Pavel Ungr (H1.cz) v přednášce Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi ukáže, jak je důležitá nejen znalost jejich cílové skupiny, ale také analýza klíčových slov. Jak reagovat v případě, když jsou lidé na Facebooku na vašeho klienta zlí, prozradí ve své přednášce Prvních 10 věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku Marek Prchal (Mediář.cz). O změně pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat s dalšími zdroji a výstupy bude na téma Data-driven komunikace s gamifikačními prvky – nevyhnutelná budoucnost hovořit Pavel Hacker (BrandzFriendz). Další přednáška bude o v současné době často diskutovaném tématu – datové žurnalistice. Jan Cibulka (Datastory) ve své přednášce Datová žurnalistika na koleně na příkladech představí příběhy postavené na datech, které je možné zpracovat rychle, kvalitně a čtenářsky atraktivně.

Kompletní informace o konferenci najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Konferenci New Media Inspiration pořádá nezávislá podnikatelská sít TUESDAY Business Network za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Hlavním partnerem je společnost H1.cz. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, m-journal.cz, Mediaguru.cz a TyInternety.cz. Produktovým partnerem je Starbucks. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

TUESDAY Business Network je sdružení poskytující platformu pro setkávání, navazování kontaktů a sdílení informací mezi podnikateli, investory a profesionály v oblasti technologií a inovací. Je pořadatelem řady odborných seminářů a konferencí zaměřených na využití technologií v praxi.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.