Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web pořádá konferenci o internetovém marketingu

Konzultační centrum Dobrý web pořádá další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“. Odborníci z dané oblasti představí různé způsoby internetové propagace, prostřednictvím kterých lze efektivně oslovit potenciální zákazníky a přivést je na firemní web.

3. 4. 2008

Odborná konference, která představí internetový marketing jako motor pohánějící úspěšný internetový business, se tentokrát zaměří na práci s různými typy internetových komunikačních kanálů, jejich využití, efektivitu a vyhodnocování. Za účasti uznávaných odborníků a zástupců úspěšných firem bude na příkladech z praxe věnována pozornost výhodám, nástrahám a možnostem využití různých forem propagace prostřednictvím internetu. Konference se uskuteční ve čtvrtek 24. dubna 2008 od 13 hodin v hotelu Adria v Praze. Jejím pořadatelem je přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web.

Vybíráme z programu konference:

  • Nejčastější chyby zadavatelů PPC reklamy
  • Pohled pod pokličku vyhledávače
  • Využití e-mail marketingu v České republice
  • Rozdíly měření efektivity display a výkonové online reklamy
  • Jak využít emoce na internetu ve svůj prospěch

Podrobný program konference je k dispozici na adrese http://konference.dobryweb­.cz/marketing/program/. Hlavními řečníky budou specialisté na internetový marketing, zástupci mediálních a reklamních agentur (např. Universal McCann) či úspěšných „on-line“ firem (Student Agency, ILikeThis, Seznam).

Účastníkům konference z řad odborné veřejnosti bychom rádi nabídli inspiraci pro nalezení nových způsobů oslovení potenciálních zákazníků. Navážeme tak na konferenci o efektivní formě internetové reklamy prostřednictvím tzv. PPC systémů, kterou jsme pořádali na jaře loňského roku a jež se setkala s velkým ohlasem zúčastněných, doplňuje záměr konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na adrese http://konference.dobryweb­.cz/marketing/registrace/.

Generálním partnerem konference je společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery jsou dodavatelé textové PPC reklamy adFox a eTarget. Mediálními partnery jsou magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.

Generální partner

Seznam - logo

Partneři

AdFox - logo eTarget - logo

Mediální partneři

MaM - logo Profit - logo Lupa - logo

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.