Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Novinka na trhu: školení web-copywritingu

Konzultační centrum Dobrý web rozšířilo nabídku svých pravidelných školení o kurzy web-copywritingu. Je tak jediným subjektem na trhu, který tento druh školení nabízí. Seminář povede zkušený odborník na danou tématiku, Adam Javůrek.

6. 3. 2008

Konzultační centrum Dobrý web pravidelně pořádá školení na nejrůznější témata z oblasti webdesignu a internetového marketingu. Nyní přichází s novým námětem, kterým je web-copywriting. Jako první subjekt na trhu tak nabízí formou pravidelně konaných kurzů informace k této problematice.

Školení je zaměřeno na prezentaci postupů a metod, díky kterým se účastníci naučí psát úderné texty, jejichž prostřednictvím pak mohou zvýšit konverzní poměr webu. Zjistí, jaké postupy je možno použít a jakých chyb se vyvarovat. Všechny nabyté poznatky si bude moci každý vyzkoušet hned na místě v praxi.

„Firmy si již uvědomují, že jen vytvořit web nestačí – využívají konzultační firmy či spolupracují s profesionálními webdesignerskými studii s cílem vybudovat moderní, snadno použitelné, dobře optimalizované a technicky kvalitně zpracované weby. Texty jsou však často podceňovanou složkou, přitom představují velice silný nástroj, jak se odlišit od konkurence a získat potenciálního zákazníka na svou stranu,“ vysvětluje vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

A jaká budou hlavní témata školení? Lektor vysvětlí rozdíly mezi čtením webových textů a běžných „papírových“ materiálů, upozorní na specifika textů na webu a poradí, jak tato specifika využít ve svůj prospěch. Účastníci se naučí sestavit správnou strukturu textu s důrazem na jeho kritické části a zjistí, jak se mohou odlišit od konkurence. Více o obsahu školení se dozvíte na stránkách Dobrého webu.

Lektorem kurzů bude Adam Javůrek, který se specializuje na psaní pro web, sociální sítě a online žurnalistiku. Web-copywriting učí mimo jiné na Palackého univerzitě a dalších institucích. „Školení zaměřené na web-copywriting na českém trhu doposud chybělo, proto věříme, že se nám díky navázání těsné spolupráce s Adamem Javůrkem podaří tuto mezeru úspěšně zacelit,“ dodává Luboš Plotěný.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, marketing a PR
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 406, fax 241 003 220
E-mail: rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.