Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Startuje sedmý ročník soutěže WebTop100

Soutěž WebTop100 oceňující kvalitu a profesionalitu webů nejúspěšnějších českých firem vstoupila do sedmého ročníku. Novinkou v hodnocení je samostatná kategorie pro nejlepší microsite. Pořadatelem soutěže je přední konzultační centrum Dobrý web.

8. 4. 2008

Konzultační centrum Dobrý web zahajuje již sedmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100.cz), jenž oceňuje úroveň internetových prezentací hospodářsky nejúspěšnějších českých firem. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace stovky nejvýznamnějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven dle tržeb jednotlivých firem.

WebTop100 - logo

Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Weby lze registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100 (http://www.webtop100.cz/ze­bricky/prihlaska), a to až do 30. května 2008. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru uzavírajícím celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Novinky čekají v letošním ročníku především účastníky oborových žebříčků. Došlo totiž k drobným změnám v uspořádání kategorií tak, aby lépe odpovídaly jednotlivým oblastem podnikání. Zároveň byla vyhlášena zcela nová kategorie – žebříček pro nejlepší microsite, tedy speciální webovou prezentaci výrobku či služby často zábavného či komunitního charakteru. Tato kategorie bude hodnocena podle speciální metodiky s menším důrazem na technické řešení, ale naopak s větším přihlédnutím k zajímavým nápadům a kreativitě, vysvětluje vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2008:

  • Auto-moto
  • Telekomunikace a IT
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • Cestovní ruch
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Microsite

Každý přihlášený soutěžící získá celou řadu výhod. Vedle souhrnného materiálu, který individuálně zhodnotí daný web z pohledu všech hodnocených kritérií, je to odborná studie WebTop100 shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání nebo volný přístup na celodenní konferenci WebTop100.

Hodnocení webů má v rukou odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing, ale i z odborníků na daný segment podnikání. Každou webovou stránku zhlédne nejméně osm porotců, přičemž hodnocenými kritérii jsou použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a informační hodnota (http://www.webtop100.cz/ze­bricky/kriteria). Tímto způsobem je zajištěna maximální objektivita hodnocení.

Oproti předchozím ročníkům bude v hodnocení kladen větší důraz na celkový přínos webu pro jeho uživatele. Individuální hodnocení, které získají firmy přihlášené do soutěže, bude komplexnější a zároveň detailnější, doplňuje Luboš Plotěný.

Loňským vítězem soutěže se stala Hypoteční banka. Kompletní přehled výsledků WebTop100 2007 je k dispozici na stránkách soutěže – http://www.webtop100.cz/ze­bricky/archiv-2007.

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů (http://www.webtop100.cz/konference) a Klub WebTop100 (http://www.webtop100.cz/klub) sdružující manažery odpovědné za firemní internetové prezentace.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, partnerem potom Tuesday Business Network. Mediálními partnery jsou časopis BIZ, týdeníky Marketing & Media, Profit a Czech Business Weekly, zpravodajské servery iDNES.cz a Aktuálně.cz a portály Centrum a Atlas.

Generální partner:


ibm_small

Partner:


Tuesday - logo

Mediální partneři:


aktualne_small atlas_small biz_small centrum_small cbw_small idnes_small MaM - logo profit_small

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.