Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Konference WebTop100: inspirace pro firemní web

Projekt WebTop100, v rámci něhož je vyhlášena soutěž o nejlepší firemní webovou prezentaci, vrcholí. Vyhlášení výsledků soutěže se uskuteční v den konání odborné konference WebTop100, která se zaměří na možnosti zlepšení kvality firemního webu například prostřednictvím využití nových technologií a služeb, či pomocí redesignu.

30. 9. 2008
WebTop100 - logo

Sedmý ročník soutěže WebTop100 směřuje do finále. Odborná porota, složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání, odevzdala svá hodnocení pro téměř 190 firemních webů. Soutěž oceňuje kvalitu zpracování firemních internetových prezentací a jejich přínos pro uživatele. Jejím pořadatelem je konzultační centrum Dobrý web.

Kromě zpracování všech výstupů z hodnocení a přípravy sumarizační odborné studie, kterou získají všechny firmy přihlášené do soutěže, v těchto dnech aktivně připravujeme program každoroční odborné konference. Rádi bychom účastníkům opět více přiblížili nové možnosti firemní propagace prostřednictvím internetu a ukázali jim nové trendy. Prostřednictvím řady case studies se úspěšné firmy podělí o své praktické zkušenosti, upřesňuje Luboš Plotěný, vedoucí pořadatelského projektu Dobrý web.

Program konference bude zaměřen jak na klasická témata jako je optimalizace webu pro vyhledávače, uživatelská přívětivost či efektivní využívání možností PPC reklamy, tak samozřejmě na aktuální trendy ve světě webu 2.0, jakými jsou komunitní služby či interaktivní weby. Na závěr nebude chybět ani pohled na to, jakým směrem se weby českých firem za poslední rok posunuly či jakých chyb se tvůrci webů stále dopouštějí.

Programu se ujmou specialisté na nejrůznější aspekty internetového marketingu jako například Jaroslav Bengl (Google), Lukáš Kokočka (Seznam.cz), Petra Větrovská (Outrider), Adam Javůrek nebo Michal Malének (Malének Webdesign). O konkrétní zkušenosti z praxe se podělí Josef Drobílek (Hypoteční banka), Martin Rozhoň (Vivantis), Martin Lysoněk (Baťa), Eva Štípková (Vodafone) či Michal Tůma (Invia). S hodnotící přednáškou nebude chybět ani předsedkyně odborné poroty Dana Bérová (Gartner). Celým programem konference provede Tomáš Jindříšek.

Zájemci o účast na konferenci se mohou již nyní registrovat prostřednictvím webového formuláře (http://www.webtop100.cz/kon­ference/registrace) na stránkách projektu WebTop100. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne ve čtvrtek 30. října 2008 na galavečeru, který se uskuteční v disco clubu PACHA.

Generálním partnerem je společnost IBM Česká republika, partnerem potom Tuesday Business Network. Mediálními partnery jsou časopis BIZ, týdeníky Marketing & Media, Profit a Czech Business Weekly, zpravodajský server Aktuálně.cz a portály Centrum a Atlas.

Generální partner:


ibm_small

Partner:


Tuesday - logo

Mediální partneři:


aktualne_small atlas_small biz_small centrum_small nove logo CBW MaM - logo profit_small

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.