Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz: Třetí ročník ankety Křišťálová Lupa 2008 právě startuje

Anketa Křišťálová Lupa 2008, oceňující nejoblíbenější projekty českého Internetu, právě zahajuje svoji nominační fázi. Již potřetí může široká veřejnost nominovat své favority ve dvanácti kategoriích, a to až do 7. září. Anketu pořádá zpravodajský server Lupa.cz ve spolupráci s internetovým portálem O’chutney.cz.

11. 8. 2008
kristalova lupa 2008

Právě startuje již třetí ročník ankety Křišťálová Lupa 2008 – Cena českého Internetu. Ode dneška až do neděle 7. září budou moci uživatelé Internetu nominovat české internetové projekty a služby, které mají v oblibě, jsou spokojeni s jejich úrovní, nebo je považují za přínosné.

Oproti loňskému ročníku došlo k určitým změnám, k nimž patří mimo jiné i nový web projektu s inovovaným atraktivním designem. Úpravám neunikly ani jednotlivé kategorie, jejichž počet se ustálil na dvanácti. Čtenáři pořadatelského serveru Lupa.cz mohou letos prostřednictvím nominačního formuláře umístěného na stránkách www.kristalova-lupa.cz/nominace/ nominovat internetové projekty v těchto kategoriích:

  • E-shop
  • Veřejný sektor
  • Free-mail
  • Vyhledávač
  • Zpravodajství
  • Zábava
  • Magazín
  • Blog
  • Komunitní server
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • Projekt roku

V posledních třech kategoriích rozhodne o definitivním vítězi ve finálním hlasování odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa. Hlasovací fáze bude spuštěna v pondělí 22. září a postoupí do ní pět nejčastěji nominovaných projektů v každé kategorii. Výjimku tvoří hlavní kategorie – Osobnost roku, Anticena a Projekt roku – ve kterých postoupí do hlasování i projekty, které svými tipy nominuje samotná porota.

„Náš projekt je na českém Internetu ojedinělý a za relativně krátkou dobu své existence již dokázal, že má smysl. Ukazují nám to nejen ohlasy od odborníků, ale také hojná účast široké veřejnosti v hlasování. Nominací se v loňském ročníku zúčastnilo přes deset tisíc čtenářů, hlasování dokonce více než dvacet tisíc. Velmi nás to těší a věříme, že letos bude zájem ještě větší,“ komentuje spuštění dalšího ročníku ankety šéfredaktor zpravodajského serveru Lupa.cz Aleš Miklík.

Vedle čtenářské ankety je s projektem neodlučně spjata také odborná konference Czech Internet Forum 2008, mapující aktuální trendy na české internetové scéně a jejich využití v byznysu. Ta se i letos uskuteční v den slavnostního vyhlášení výsledků ankety Křišťálová Lupa 2008, které připadá na čtvrtek 20. listopadu.

Informace k loňskému ročníku ankety Křišťálová Lupa 2007 včetně přehledu všech vítězů, materiálů z odborné konference, fotek a videa ze slavnostního vyhlášení najdete na stránkách ankety http://www.kristalova-lupa.cz/2007/.

Generálním partnerem projektu Křišťálová Lupa 2008 je internetový portál O’chutney.cz. Partnerem je společnost Sloane Park. Hlavním mediálním partnerem projektu je týdeník Strategie, mediálními partnery potom portály Atlas.cz a Seznam.cz, deník Blesk, časopis Reflex, zpravodajské servery Aktuálně.cz, iDNES.cz, Mobilmania.cz, Novinky.cz, Živě.cz a katalog médií SuperOnline.cz.

Generální partner
ochutney

Partner
sloane park



Hlavní mediální partner
strategie

Mediální partneři
loga lupa 2008

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 406, 110 fax 244 003 220
E-mail: rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O serveru Lupa.cz, www.lupa.cz

Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce.

O společnosti Internet Info, s. r. o., www.iinfo.cz

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z nejvýznamnějších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Podnikatel, Root, DigiZone, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.