Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz slaví 15 let – oblékla na chvíli starý kabát

Lupa.cz, server o českém Internetu, dnes dostává občanku. Už 15 let přináší denně aktuální porci informací nejen z českého internetu. Narozeniny slaví ohlédnutím za svým startem a stavem českého internetu před 15 lety. Partnery narozeninové akce jsou české pobočky nejvýznamnějších technologických firem: IBM Česká republika, Microsoft a T-Systems Czech Republic.

2. 4. 2013

Server Lupa.cz dnes oblékl svou titulní stranu do starého kabátu. Pamětníkům pro připomenutí doby před 15 lety, ostatním pro ukázku toho, jak server při svém vzniku vypadal.

Čtenářům dále přináší speciální přílohu. Ve fotogalerii si mohou prohlédnout jak vypadal český internet před 15 lety a připomenout si, jak a za kolik jsme se před 15 lety připojovali. Zapojit se mohou i do ankety jak si představují internet za 15 let.

Dnes, po 15 letech, server měsíčně navštíví 204 036 čtenářů, kteří zhlédnou 1,61 milionu stránek (zdroj dat: Netmonitor, RU/měsíc, PV/měsíc, 01/2013).

Obsahově se Lupa.cz věnuje především těmto tématům: byznys na českém i globálním internetu, online média, internetový marketing, e-commerce a telekomunikace.

Lupa.cz je zdrojem informací o českém internetu. Upozornili jsme například na negativní úpravu Vodafonu v používání mobilních dat a za 8 hodin od vydání našeho článku operátor své obchodní podmínky změnil. Odhalili jsme, že Středočeský kraj dal dva miliony korun za zbytečný web ToJeCool.cz, web záhy přestal fungovat.

Našimi čtenáři jsou leadři českého internetu, decision makeři, majitelé firem, zástupci vyššího a středního managementu a státní správy. Aktuální články si nenechají ujít VIP osobnosti českého internetu, internetoví podnikatelé, začínající startupisti ani majitelé e-shopů.

Polovina čtenářů serveru Lupa.cz patří do skupiny A národní socioekonomické klasifikace. To je téměř pětkrát více než je podíl této skupiny v celé internetové populaci.


51 % čtenářů patří do skupiny A národní socioekonomické klasifikace

Lupa_narozeniny_kolac

podíl čtenářů ve skupině A je 4,64krát vyšší než v celé internetové populaci

Lupa_narozeniny_sloupec

Zdroj dat: NetMonitor, PV/měsíc, 01/2013


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

Lupa.cz je již 14 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.