Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Nejlepší reklamu má Česká spořitelna

Praha, 7. března – Absolutním vítězem ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 se stala Česká spořitelna. Její spot „Bankomaty na každém rohu“ zvítězil jak v hlasování veřejnosti, tak v hodnocení odborné poroty.

7. 3. 2005

Od 8. do 28. února probíhal na stránkách finančního serveru Měšec.cz třetí ročník ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004. Absolutní vítězství připadlo České spořitelně a jejímu spotu propagující bankomatovou síť. Spořitelna získala nejvíce hlasů jak od odborné poroty, tak od hlasující veřejnosti, přičemž u poroty obhájila své prvenství z loňského ročníku.

Nejlepší finanční reklama 2004
Hlasování veřejnosti Hodnocení odborné poroty
1. Česká spořitelna Česká spořitelna
2. Komerční banka Raiffeisenbank
3. Česká pojišťovna ČSOB
4. GE Money Multiservis ING
5. eBanka Komerční banka

Vítězný spot pochází z dílny reklamní agentury Young & Rubicam a jsou pod ním podepsáni režiséři Martin Krejčí a Jiří Volavý. Podle odborné poroty dokonce tato reklama jednou vstoupí do učebnic, protože jde o jednu z mála vtipných finančních reklam v loňském roce, která jasně a zapamatovatelně komunikuje benefit ve spojení s populární sportovní tématikou.

Odbornou porotu, ve které se sešli novináři zabývající se tématikou osobních financí, pracovníci mediálních agentur nebo designéři, dále zaujaly reklamní spoty Raiffeisenbank, ČSOB, ING nebo Komerční banky. U veřejnosti zabodovaly Komerční banka, Česká pojišťovna, GE Money Multiservis a eBanka.

Z výsledků je patrné, že si oblibu dokáží získat vtipné a inteligentní reklamy, jejichž základem je jednoduše sdělný nápad, popřípadě reklamy, které i během krátkého časového úseku dokáží naladit na příjemnou atmosféru, hodnotí výsledky ankety Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz.

Čtenáři vybírali z téměř třicítky spotů, jež se v roce 2004 objevily na českých televizních obrazovkách a které nominovaly finanční instituce; každá finanční instituce měla možnost do soutěže nominovat jeden spot. Výsledky hlasování a přehled spotů jsou k dispozici na stránkách soutěže http://reklamy.mesec.cz/.

Vylosovaní výherci z řad hlasujících čtenářů získají atraktivní ceny od pořadatele a partnerů soutěže – například stolní DVD přehrávač, mikrovlnku nebo předplatné odborných časopisů.

Hlavním partnerem soutěže je internetový obchod s výpočetní technikou Computer.cz, hlavním mediálním partnerem pak týdeník Strategie. Partnery soutěže jsou internetový obchod Obchodní dům.cz, ekonomický týdeník Profit, měsíčník Osobní finance, internetový portál Atlas.cz a společnost TNS A-Connect, která se zabývá nezávislým monitoringem reklamních aktivit v médiích.

Členové odborné poroty:

Petr Bým, redaktor týdeníku Profit
Jan Fahoun, Head of SMG IP Prague
Andrea Janigová, Senior New Media Planner OMD Czech
Petr Kálal, Product Manager ARBOmedia
Jiří Lahvička, Service Manager Atlas.cz
Eva Moniová, vedoucí přílohy Lidových novin Více peněz
Petr Nešpůrek, Senior Media Planner MEC Digital CR
Kateřina Peterková, Executive Director PeckaDesign, s.r.o.
Tomáš Prouza, náměstek ministra financí
Ján Simkanič, Product Manager Internet Info
Tomáš Skřivánek, vedoucí EURO OnLine
Barbora Solperová, grafické studio Titty
Jan Suda, Online Media Director Universal McCann
Radek Šalanda, redaktor Hospodářských novin
Marek Telička, šéfredaktor měsíčníku Osobní finance
Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.