Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Startuje již třetí ročník ankety o nejoblíbenější finanční instituci Zlatý Měšec 2005

Dnes byl zahájen již třetí ročník ankety o nejoblíbenější finanční instituci Zlatý Měšec 2005, kterou pořádá server Měšec.cz. Až do 30. listopadu má internetová veřejnost možnost vybírat mezi finančními domy ten nejlepší. Svými hlasy tak čtenáři vyjádří vlastní zkušenosti s kvalitou finančního trhu v České republice a poskytnou o ní cennou zpětnou vazbu.

1. 11. 2005
Zlatý Měšec 2005 - logo

Hlasování v anketě Zlatý Měšec 2005 probíhá od 1. do 30. listopadu 2005 jednak formou internetového formuláře, který je k dispozici na oficiálních stránkách ankety (viz http://zlaty.mesec.cz/), jednak pomocí textových SMS zpráv.

Pořadí na prvních třech místech v jednotlivých kategoriích, včetně absolutního vítěze, bude vyhlášeno 7. prosince 2005. O vítězích rozhodují pouze čtenáři, takže uspějí ty instituce, se kterými má veřejnost nejlepší zkušenosti a které vycházejí svým zákazníkům nejvíce vstříc.

Čtenáři mají možnost vybírat z následujících kategorií:

  • Nejoblíbenější finanční instituce – absolutní vítěz
  • Banka
  • Pojišťovna
  • Stavební spořitelna
  • Penzijní fond
  • Úvěrová a leasingová společnost
  • Investiční společnost
  • Obchodník s cennými papíry
  • Zdravotní pojišťovna

Jsme přesvědčeni, že sami čtenáři a uživatelé finančních produktů nejlépe vědí, jaké služby a jaký přístup jim ze strany finančních institucí nejvíce vyhovuje, jsou tedy nejpovolanější hodnotit kvalitu finančních služeb. Proto právě jim umožňujeme vyjádřit svůj názor prostřednictvím naší ankety, dodává Petr Zámečník, šéfredaktor serveru Měšec.cz. Pro finanční instituce je podobný uživatelský průzkum při současné vysoké konkurenci zásadní zpětnou vazbou.

Společně s výsledky ankety budou vyhlášeni i vylosovaní výherci z řad hlasujících čtenářů, kteří obdrží hodnotné ceny od partnerů soutěže. Společnost NetTravel.cz, autorizovaný internetový prodejce zájezdů, věnovala do soutěže první dvě ceny – tou hlavní je zájezd v hodnotě 30 000 Kč, druhou cenou pak zájezd v hodnotě 20 000 Kč. Třetí cenu představuje mobilní telefon od internetového obchodu Obchodní dům.cz. Dalším partnerem ankety Zlatý Měšec 2005 je časopis Osobní finance.

Partneři soutěže:

NetTravel.cz - logo
Obchodní dům.cz - logo
Osobní finance - logo





Příloha:
Logo soutěže v různých formátech pro použití v tisku i na webu (ZIP, 2 MB)

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec.cz, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.