NAVRCHOLU.cz: Erotické stránky jsou nejvíce navštěvované ve všední den odpoledne
Praha, 7. února – Podle statistik služby NAVRCHOLU.cz jsou stránky s erotickým obsahem nejnavštěvovanější během odpoledních hodin všedního dne. Lze předpokládat, že lidé k tomu využívají konec pracovní doby.
7. 2. 2005Návštěvnost webů měřených službou NAVRCHOLU.cz, které jsou zařazeny do kategorie stránek s erotickým obsahem, bývá větší během všedního dne než o víkendu. Rozíly mezi jednotlivými všedními dny přitom nejsou příliš výrazné a návštěvnost se drží na přibližně stejné úrovni. Nejmenší návštěvnost je v neděli.
Den v týdnu | Podíl |
---|---|
Pondělí 24.1. | 15,19% |
Úterý 25.1. | 14,91% |
Středa 26.1. | 15,24% |
Čtvrtek 27.1. | 15,23% |
Pátek 28.1. | 15,33% |
Sobota 29.1. | 12,28% |
Neděle 30.1. | 11,81% |
CELKEM | 100, 00 % |
Zdroj: NAVRCHOLU.cz, 5. týden 2005
Návštěvnost tohoto druhu stránek není během dne vyrovnaná. Graduje v odpoledních hodinách, přičemž k jednoznačně největší návštěvnosti dochází na konci odpoledne, kolem třetí a čtvrté hodiny. Přičemž rozdíl mezi všedním dnem a víkendem, co se týče rozložení návštěvnosti podle hodin, není nijak výrazný (pomineme-li obecně nižší návštěvnost během víkendu) – pouze je znát, že během víkendových nočních hodin je návštěvnost celkem pochopitelně vyšší než ve stejnou dobu všedního dne.
Hodina | Všední den (2.2.) | Víkend (29.1.) |
---|---|---|
0 | 3,60% | 5,25% |
1 | 2,30% | 3,67% |
2 | 1,46% | 2,31% |
3 | 0,97% | 1,66% |
4 | 0,90% | 1,17% |
5 | 0,97% | 1,18% |
6 | 1,72% | 1,49% |
7 | 2,82% | 2,00% |
8 | 3,87% | 2,61% |
9 | 4,03% | 3,73% |
10 | 4,58% | 4,36% |
11 | 4,91% | 4,49% |
12 | 5,10% | 4,62% |
13 | 6,02% | 5,31% |
14 | 6,27% | 5,94% |
15 | 6,68% | 6,17% |
16 | 6,56% | 6,49% |
17 | 5,72% | 6,03% |
18 | 5,21% | 5,40% |
19 | 4,89% | 4,94% |
20 | 5,10% | 5,23% |
21 | 5,49% | 5,07% |
22 | 5,42% | 5,15% |
23 | 5,40% | 5,73% |
CELKEM | 100,00% | 100,00% |
Zdroj: NAVRCHOLU.cz, leden/únor 2005
Z těchto údajů lze dovodit, že řada návštěv je pravděpodobně realizována v průběhu pracovní doby a v největší míře v jejím závěru během odpoledne. Pro řadu zaměstnavatelů to může být zjištění, že pracovní doba jejich zaměstnanců není efektivně využívána.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O NAVRCHOLU.cz
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi jinými Atlas.cz, Seznam.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Software602, Armáda ČR, ministerstva (zahraničí, živ. prostředí, průmyslu, sociálních věcí), Parlament ČR a další.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.