Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


NAVRCHOLU.cz: Úspěšný rozvoj služby NAVRCHOLU.cz

Profesionální služba pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek NAVRCHOLU.cz zažívá v současnosti mimořádně úspěšné období. Počet klientů placených tarifů vzrostl mezi roky 2004 a 2005 na dvojnásobek, přičemž počet webů monitorovaných službou NAVRCHOLU.cz nedávno překročil hranici dvaceti tisíc.

12. 7. 2006

Služba NAVRCHOLU.cz je nejpoužívanější komerční měřící službou svého druhu v prostředí českého Internetu a daří se jí stále překonávat vlastní rekordy. Počet měřených webových stránek nedávno překročil dvacetitisícovou hranici a počet placených tarifů vzrostl za první pololetí oproti stejnému období v loňském roce dokonce o 43 %.

„Jsme rádi, že se nám podařilo z NAVRCHOLU.cz vytvořit zcela nezbytný nástroj pro tak velký počet provozovatelů webů. Designéři, marketingoví i produktoví specialisté si stále více uvědomují, že profesionální statistiky návštěvnosti jsou naprostou samozřejmostí, pokud chtějí vědět, jak se uživatelé na webu chovají,“ hodnotí současnou situaci Tomáš Krause, dosavadní vedoucí projektu NAVRCHOLU.cz.

Právě Tomáše Krauseho ve funkci vedoucího projektu nahrazuje Klára Rožková, stávající Account Manager služby, která se zaměří především na obchodní a marketingové aktivity. Tomáš Krause, jenž současně působí na postu technického ředitele Internet Info, se bude nadále soustředit především na technický a technologický rozvoj firmy.

Klára Rožková

Klára Rožková (25) působí ve společnosti Internet Info od roku 2004. Podílela se například na rozvoji projektu Dobrý web a jako Account Manager výrazně přispěla k současným úspěchům monitorovací služby NAVRCHOLU.cz. Mezi její zájmy patří mimo jiné cestování, vodní sporty a fotografování.




Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketing assistant
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O NAVRCHOLU.cz
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi které patří Atlas.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Investiční společnost České spořitelny, Český hydrometeorologický ústav, Software602, ministerstva zahraničních věcí, životního prostředí, průmyslu a obchodu, sociálních věcí, Národní divadlo a další.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.